Vragen over het lidmaatschap (betaling jaarlijks betaalverzoek, betaling 2 keer per jaar via automatische incasso enz) kunnen gesteld worden aan de Ledenadministratie. Stuur uw mail naar leden@uitvaartzorgics.nl
Wijzigingen doorgeven (verhuizing, geboorte, scheiding, samenwonen, huwelijk, bankrekeningnummer enz) kunnen eveneens doorgegeven worden aan de Ledenadministratie. Zie mailadres hierboven.
Vragen over uitvaarten (vragen over mogelijkheden en locaties opbaren, uitvaartdiensten, vragen over begraafplaatsen, vragen over begraven of cremeren enz) kunnen gesteld worden aan de uitvaartverzorger. Stuur uw mail naar e.seubers@uitvaartzorgics.nl
Post of stukken bestemd voor het bestuur (b.v. van de FKB, KvK enz) kan worden gestuurd aan de secretaris. Stuur uw mail aan secr@uitvaartzorgics.nl
NIEUWSBRIEF VOOR ONZE LEDEN:
Wij verstrekken veel informatie op onze Facebookpagina maar realiseren ons ook dat lang niet alle leden onze Facebookpagina volgen of geen lid zijn van Facebook. Om deze leden van dezelfde informatie te voorzien, publiceren wij ook regelmatig een nieuwsbrief. Deze nieuwsbrieven bevatten dezelfde informatie die ook gepubliceerd wordt op Facebook.
Wilt u ook op de hoogte blijven van zaken over onze vereniging en bent u geen volger op Facebook of heeft u geen Facebook account, meld u dan aan voor onze nieuwsbrieven. Hoe? Heel eenvoudig: Stuur eenmalig een e-mail naar leden@uitvaartzorgics.nl en vermeld in de titel van uw mail het woord "nieuwsbrief". Dat is alles.
Wij nemen uw mailadres vervolgens op in onze mailinglijst en iedere publicatie van onze vereniging op Facebook, ontvangt u dan per e-mail toegestuurd.